Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX419826A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX419826A0 FTE automotive GmbH

RX419826A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH
 

    Ocena:
numer części:

RX419826A0

Średnica tłoka [mm] 41
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Aluminium
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy TRW
parzyste numery artykułów RX419825A0
nr EAN 4028569491530

skład zestawu:
RKS8647022 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8836037 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8936015 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX419826A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 147.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX419826A0 OPEL ZAFIRA B 1.6 115KM 08-, 1.7CDTI 110KM 08-, 1.9CDTI 150KM 05- TYŁ PRAWY
numery OEM:
OPEL      5542452
OPEL      93183697
OPEL      95520047
VAUXHALL      93 183 697
zamienniki:
DC73955
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
QBS7858
brak
QUINTON
0 986 135 069
brak
BOSCH
13012136252
brak
SBS
343955
brak
KAWE
38130800
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX419826A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu