Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 3PK850 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 3PK850 INA

FB 3PK850 Pasek klinowy wielorowkowy INA
21.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

3PK848, 3PK849, 3PK850, 3PK851, 3PK852

numer części:

FB 3PK850

producent:

INA

Ilość żeber 3
Długość [mm] 850
nr EAN 4014870123574

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 3PK850 INA

numery OEM:
LANCIA      46129991
LANCIA      46136505
MERCEDES-BENZ      000 993 34 96
MERCEDES-BENZ      0009933496
MERCEDES-BENZ      160 997 01 92
MERCEDES-BENZ      1609970192
MERCEDES-BENZ      A 000 993 34 96
MERCEDES-BENZ      A 160 997 01 92
MERCEDES-BENZ      A0009933496
MERCEDES-BENZ      A1609970192
NISSAN      11950-42L00
NISSAN      11950-42L10
NISSAN      11950-67S00
NISSAN      11950-67S01
NISSAN      1195042L00
NISSAN      1195042L10
NISSAN      1195067S00
NISSAN      1195067S01
NISSAN      A1950-42L00
NISSAN      A195042L00
TOYOTA      90916-02521
TOYOTA      90916-02522
TOYOTA      9091602521
TOYOTA      9091602522
TOYOTA      99363-30850
TOYOTA      99363-90850
TOYOTA      9936330850
TOYOTA      9936390850
LEXUS      90916-02521
LEXUS      90916-02522
LEXUS      9091602521
LEXUS      9091602522
LEXUS      99363-30850
LEXUS      99363-90850
LEXUS      9936330850
LEXUS      9936390850
SMART      000 3190 V005
SMART      0003190V005
SMART      160 997 01 92
SMART      1609970192

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 3PK850 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 3PK850 INA:

2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.