Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Bmw X5 (G05, F95) xDrive 40 i (2018.08-???) 340km » FB 4PK825 ina
wybrany samochód: 
Bmw X5 (g05, F95) Xdrive 40 I (2018.08-???) 340km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK825 INA

FB 4PK825 Pasek klinowy wielorowkowy INA
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

4PK823, 4PK824, 4PK825, 4PK826, 4PK827

numer części:

FB 4PK825

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber4
Długość [mm]825
nr EAN4014870125769

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK825 INA

numery OEM:
BMW      11 28 7 520 177
BMW      11287520177
DAIHATSU      88458-87710
DAIHATSU      8845887710
FORD      7040340
FORD      V9 4B F6C30 1AB
FORD      V94BF6C301AB
HONDA      31110-P3F-004
HONDA      31110P3F004
HONDA      38920-P2A-003
HONDA      38920P2A003
LANCIA      778 8553
LANCIA      7788553
NISSAN      11720-0M000
NISSAN      117200M000
NISSAN      11920-21B00
NISSAN      11920-21B01
NISSAN      1192021B00
NISSAN      1192021B01
NISSAN      11950-EB300
NISSAN      11950-EB30A
NISSAN      11950-EB70A
NISSAN      11950EB300
NISSAN      11950EB30A
NISSAN      11950EB70A
SUZUKI      49180-63B20
SUZUKI      4918063B20
SUZUKI      91940-08200
SUZUKI      9194008200
SUZUKI      95141-57B50
SUZUKI      95141-60A00
SUZUKI      9514157B50
SUZUKI      9514160A00
TOYOTA      90916-02212
TOYOTA      90916-02265
TOYOTA      90916-02319
TOYOTA      90916-02341
TOYOTA      9091602212
TOYOTA      9091602265
TOYOTA      9091602319
TOYOTA      9091602341
TOYOTA      99364-00820
TOYOTA      99364-20820
TOYOTA      99364-20820-8P
TOYOTA      99364-50820
TOYOTA      99364-80820
TOYOTA      9936400820
TOYOTA      9936420820
TOYOTA      99364208208P
TOYOTA      9936450820
TOYOTA      9936480820
HYUNDAI      97713-22260
HYUNDAI      9771322260
KIA      97713-22260
KIA      9771322260
LEXUS      90916-02212
LEXUS      90916-02265
LEXUS      90916-02319
LEXUS      90916-02341
LEXUS      9091602212
LEXUS      9091602265
LEXUS      9091602319
LEXUS      9091602341
LEXUS      99364-00820
LEXUS      99364-20820
LEXUS      99364-20820-8P
LEXUS      99364-50820
LEXUS      99364-80820
LEXUS      9936400820
LEXUS      9936420820
LEXUS      99364208208P
LEXUS      9936450820
LEXUS      9936480820
MINI      11 28 7 520 177
MINI      11287520177

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK825 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK825 INA:

2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.