Wysokość [mm] | 34 | |
Ciężar [kg] | 14,25 | |
Typ tarczy hamulcowej | wentylowany | |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 25 | |
Minimalna grubość [mm] | 22 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 288 | |
Ilość otworów | 5 | |
Średnica otworu centrującego [mm] | 65 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 120 | |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 | |
Powierzchnia | naoliwione | |
System hamulcowy | TRW | |
Rodzaj połączenia | Pudełko | |
Jednostka ilości | Zestaw | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubami | |
Ø otworu 2 [mm] | 100 | |
Wersja | J | |
Długość opakowania [cm] | 30 | |
Szerokość opakowania [cm] | 30 | |
Wysokość opakowania [cm] | 9 | |
nr EAN | 3306435046376 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza hamulcowa 562041J JURID
AUDI | 1J0615301C | |
AUDI | 1J0615301K | |
AUDI | 1J0615301R | |
AUDI | 1J0615301S | |
AUDI | 6R0615301A | |
AUDI | 6R0615301D | |
SEAT | 1J0615301 | |
SEAT | 1J0615301C | |
SEAT | 1J0615301K | |
SEAT | 1J0615301R | |
SEAT | 1J0615301S | |
SEAT | 6R0615301A | |
SEAT | 6R0615301D | |
SKODA | 1J0615301 | |
SKODA | 1J0615301C | |
SKODA | 1J0615301K | |
SKODA | 1J0615301R | |
SKODA | 1J0615301S | |
SKODA | 6R0615301A | |
SKODA | 6R0615301D | |
VOLKSWAGEN | 1J0615301C | |
VOLKSWAGEN | 1J0615301K | |
VOLKSWAGEN | 1J0615301R | |
VOLKSWAGEN | 1J0615301S | |
VOLKSWAGEN | 6R0615301A | |
VOLKSWAGEN | 6R0615301D | |
VAG | 1J0615301C | |
VAG | 1J0615301K | |
VAG | 1J0615301R | |
VAG | 1J0615301S | |
VAG | 6R0615301A |
Zastosowanie Tarcza hamulcowa 562041J JURID w samochodach:
Opinie Klientów o Tarcza hamulcowa 562041J JURID:
Tarcza hamulcowa jest jednym z dwóch podstawowych elementów hamulca ciernego, który stanowi standardowe wyposażenie większości samochodów, a także innych pojazdów kołowych. Specyfiką hamulca tego typu jest możliwość zatrzymywania pojazdu przez dociskanie do tarczy dwóch klocków. Są one zamontowane na stałe i wykończone okładziną cierną, dzięki której zwiększa się opór materiału przy kontakcie z powierzchnią tarczy.
Od sprawności hamulca zależy bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, a także innych uczestników ruchu drogowego. Dlatego hamulec, w tym również tarcze powinny się wyróżniać wysoką wytrzymałością oraz odpornością na ścieranie.
Klasyczna tarcza hamulcowa stosowana w samochodach osobowych przypomina płaski dysk, zazwyczaj dodatkowo wyposażony w grubszy pierścień, umieszczony w części środkowej. Nowoczesne tarcze są wentylowane, dzięki czemu szybciej schładzają się po etapie hamowania. Wentylację zapewniają dwie tarcze połączone żebrami, które tworzą kanały do odprowadzania nagrzanego powietrza.
Obok tarcz wentylowanych w pojazdach montuje się też tarcze perforowane, które zapewniają lepszy docisk klocków, oraz tarcze monolityczne – najtańsze, ale najmniej odporne na przegrzewanie się. Cechą, która powinna się wyróżniać każda tarcza hamulcowa, jest odporność materiału. Z tego powodu produkuje się je z żeliwa odpornego na wysokie temperatury. W samochodach sportowych stosowane są też tarcze ceramiczne.
Hamulce są poddawane bardzo dużym obciążeniom i pracują w temperaturze nawet powyżej 500 st. C. Z tego powodu ich części ulegają zużyciu i wymagają okresowej wymiany. W przypadku tarcz hamulcowych jest ona zlecana co 60 – 90 tys. km, zależnie od stylu jazdy. W sklepie E-autoparts przygotowaliśmy szeroką ofertę tarcz hamulcowych przeznaczonych do różnych typów pojazdów. Oferujemy modele producentów takich jak ATE, Kamoka, Textar, Brembo, TRW, LPR, Kager i wielu innych.
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020
Jakie występują rodzaje filtrów powietrza?
27-07-2020
Jak odróżnić oryginalny olej Castrol od podróbek
28-05-2020
Akumulatory EFB
22-11-2019