Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » F123301 kamoka

FILTR OLEJU LEXUS ES 18-, NX 21-, UX 18-, MAZDA 2 F123301 KAMOKA

F123301 FILTR OLEJU LEXUS ES 18-, NX 21-, UX 18-, MAZDA 2 KAMOKA
kamoka F123301
FILTR OLEJU LEXUS ES 18-, NX 21-, UX 18-, MAZDA 2 F123301
F123301
14.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (26 ocen)
numer części:

F123301

producent:

KAMOKA

filtr przykręcany
Wysokość [mm] 67
z zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna [mm] 69
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 63
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 55

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR OLEJU LEXUS ES 18-, NX 21-, UX 18-, MAZDA 2 F123301 KAMOKA

FILTR OLEJU LEXUS ES 18-, NX 21-, UX 18-, MAZDA 2 F123301 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE FILTR OLEJU LEXUS ES 18-, NX 21-, UX 18-, MAZDA 2 F123301 producenta KAMOKA

TOYOTA

9091510009

MAZDA

1M0123802

numery OEM:
MAZDA      1M01-23-802
TOYOTA      90915-10009
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie FILTR OLEJU LEXUS ES 18-, NX 21-, UX 18-, MAZDA 2 F123301 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o FILTR OLEJU LEXUS ES 18-, NX 21-, UX 18-, MAZDA 2 F123301 KAMOKA:

2023-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-26
 5/5
Zgodne z opisem
2020-02-13
 5/5
Zakup F101101 kamoka polecony przez mojego serwisanta
2022-07-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-30
 5/5
Kupuje od kilku lat i nie ma mam zastrzeżeń, działa dobrze.
2019-10-08
 5/5
od lat ta sama firma
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-01
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-24
 5/5
Dobra precyzja wykonania, przyzwoita cena polecam
2021-05-31
 5/5
Bardzo dobry produkt.
2021-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-31
 5/5
F100601 kamoka już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2020-08-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-25
 5/5
Sprzedawca dobrze dobrał mi tą część, pozdrawiam
2021-12-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-25
 5/5
Kolejny raz kupiłem części kamoka i wszystko jest jak należy
2022-03-07
 5/5
kamoka dobry tani
2023-02-24
 5/5
pasuje polecam.
2024-06-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.