Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3) 1.5 TSI (2020.01-???) 150km » F123301 kamoka
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv (nx3, Nn3, Pv3) 1.5 Tsi (2020.01-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

FILTR OLEJU LEXUS ES 18-, NX 21-, UX 18-, MAZDA 2 F123301 KAMOKA

F123301 FILTR OLEJU LEXUS ES 18-, NX 21-, UX 18-, MAZDA 2 KAMOKA
kamoka F123301
FILTR OLEJU LEXUS ES 18-, NX 21-, UX 18-, MAZDA 2 F123301
F123301
14.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (27 ocen)
numer części:

F123301

producent:

KAMOKA

filtr przykręcany
Wysokość [mm] 67
z zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna [mm] 69
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 63
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 55

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR OLEJU LEXUS ES 18-, NX 21-, UX 18-, MAZDA 2 F123301 KAMOKA

numery OEM:
MAZDA      1M01-23-802
TOYOTA      90915-10009
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie FILTR OLEJU LEXUS ES 18-, NX 21-, UX 18-, MAZDA 2 F123301 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o FILTR OLEJU LEXUS ES 18-, NX 21-, UX 18-, MAZDA 2 F123301 KAMOKA:

Grzegorz, Warszawa
2022-03-30
 5/5
Kupuje od kilku lat i nie ma mam zastrzeżeń, działa dobrze.
Tomasz, Kalisz
2022-07-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stargard
2021-12-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wieliczka
2023-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2021-05-31
 5/5
Bardzo dobry produkt.
Jarosław, Tomaszów Lubelski
2020-08-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Dobrzany
2024-06-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Martyna, Samborowo
2020-08-26
 5/5
Zgodne z opisem
Piotr, Pogórze
2022-07-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stargard
2023-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Łabiszyn
2025-06-29
 5/5
pasuje
Piotr, Słubice
2020-02-13
 5/5
Zakup F101101 kamoka polecony przez mojego serwisanta
Krzysztof, SZCZERCÓW
2020-05-25
 5/5
Sprzedawca dobrze dobrał mi tą część, pozdrawiam
Zdzisław, Czernice Borowe
2022-04-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Wąglikowice
2020-05-24
 5/5
Dobra precyzja wykonania, przyzwoita cena polecam
Wieslaw, Warszawa
2023-02-24
 5/5
pasuje polecam.
Dzmitry, Wołomin
2021-08-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Skierniewice
2019-10-08
 5/5
od lat ta sama firma
Radosław, Boguszyn
2021-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Łódź
2021-12-01
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Gracjan, Pszczew
2020-03-31
 5/5
F100601 kamoka już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
MARIAN, WARSZAWA
2022-03-07
 5/5
kamoka dobry tani
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Słupsk
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Warszawa
2020-01-25
 5/5
Kolejny raz kupiłem części kamoka i wszystko jest jak należy
Sandra, Blizne Łaszczyńskiego
2021-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wieliczka
2023-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.