Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 1350021 kraft automotive

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 1350021 KRAFT AUTOMOTIVE

1350021 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE
343.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
numer części:

1350021

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Numer seryjny K1350021
nr EAN 5901159158053

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 1350021 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
AUDI      06A 145 157
AUDI      1J0 422 154E
AUDI      1J0 422 154H
SEAT      06A 145 157
SEAT      1J0 422 154E
SEAT      1J0 422 154H
SKODA      06A 145 157
SKODA      1J0 422 154E
SKODA      1J0 422 154H
VOLKSWAGEN      06A 145 157
VOLKSWAGEN      1J0 422 154E
VOLKSWAGEN      1J0 422 154H

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 1350021 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.