Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 10618 01 lemförder

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 10618 01 LEMFÖRDER

10618 01 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LEMFÖRDER
65.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (14 ocen)
numer części:

10618 01

producent:

LEMFÖRDER

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Gwint zewn. [mm] M14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem lewostronnym
nr EAN 4047437004610

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 10618 01 LEMFÖRDER

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: BMW 5 (E28), 5 (E34), 6 (E24), 7 (E32), 8 (E31) 1.8-5.6 12.77-12.99

Części z kategorii końcówka drążka wyprodukowane w fabrykach uznanego producenta części do samochodów, firmę LEMFÖRDER stosowane są w wielu modelach nowoczesnych samochodów. Wszystkie końcówki drążka produkowane w fabrykach LEMFÖRDER, także oglądane aktualnie końcówki drążka o numerze 10618, produkowane są w oparciu o surowe normy jakościowe i z zachowaniem wysokich standardów. Wytworzona w zakładach LEMFÖRDER część końcówka drążka 10618 wykonywana jest z najlepszych materiałów na nowoczesnych urządzeniach i maszynach. LEMFÖRDER stosuje wysokie rygory technologiczne aby jego części sprostały wymaganiom uzytkowników aut.
Końcówki drążka dostawcy LEMFÖRDER mają dobrą opinię wśród użytkowników i warsztatowców montujących te części w swoich warsztatach.
Końcówka drążka 10618 ma zastosowanie do samochodu BMW X5 (F15, F85) od 2013.08 oraz wielu innych modeli aut. Producent części oznaczonej numerem 10618 deklaruje jej dopasowanie do samochodów BMW, jeżeli jednak masz wątpliwości czy część jest dobrze dobrana, zalecany jest o kontakt z pracownikami naszego sklepu. LEMFÖRDER 10618 to bardzo dobra decyzja zakupowa przy wymianie tej części w samochodzie ze względu na bardzo dobry stosunek cena-jakość oraz uproszczoną procedurę reklamacyjną stosowaną przez producenta części zamiennych firmę LEMFÖRDER.
numery OEM:
BMW      1 127 918
BMW      1 130 001
BMW      1 135 819
BMW      1 135 822
BMW      32 21 1 127 918
BMW      32 21 1 130 001
BMW      32 21 1 135 819
BMW      32 21 1 135 822

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 10618 01 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 10618 01 LEMFÖRDER:

2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
ok
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.