Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Jeep COMPASS (MP, M6, MV, M7) 1.3 Hybrid 4x4 (2021.04-???) 190km » 69-0799 maxgear
wybrany samochód: 
Jeep Compass (mp, M6, Mv, M7) 1.3 Hybrid 4x4 (2021.04-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0799 MAXGEAR

69-0799 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-318010

numer części:

69-0799

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Długość [mm]102
Grubość [mm]76,0
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]M12 x 1,25
Rozmiar klucza19
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,36
nr EAN5901619563458

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0799 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. SUZUKI GRAND VITARA 06- LE/PR
numery OEM:
FIAT      71742770
FIAT      71750067
SUZUKI      48810-65J00
SUZUKI      48810-65J00-000
SUZUKI      48810-79J00
SUZUKI      48810-79J00-000
SUZUKI      48810-79J01-000

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0799 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0799 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.