Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L1569 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1569 MONROE

L1569 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L1569
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1569
L1569
monroe L1569 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1569 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1569 monroe
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L1569

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,400
Wymiar gwintu F 12 x 1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 21,5
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5412096276590

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1569 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: ABARTH RITMO, FIAT CINQUECENTO, REGATA, RITMO, SEICENTO / 600, SEICENTO / 600/HATCHBACK, LANCIA A 112, SEAT IBIZA I, MALAGA 0.7-Electric 01.78-01.10
numery OEM:
FIAT      5960036
FIAT      5960037
FIAT      5983404
FIAT      7669756
FIAT      9948288
LANCIA      5960036
LANCIA      5960037
LANCIA      5983404
LANCIA      7669756
LANCIA      9948288
SEAT      SE0 221 624 06A
AUTOBIANCHI      5960036
AUTOBIANCHI      5960037
AUTOBIANCHI      5983404
AUTOBIANCHI      7669756
AUTOBIANCHI      9948288

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1569 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1569 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.