Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 40 TFSI quattro (2018.07-2020.10) 190km » L21100 monroe
wybrany samochód: 
Audi A3 Sportback (8va, 8vf) 40 Tfsi Quattro (2018.07-2020.10) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L21100 MONROE

L21100 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L21100

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,400
Gwint wewnętrzny [mm]14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]14,5
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]5
nr EAN5412096442629

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L21100 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: CHEVROLET EPICA, EVANDA, DAEWOO EVANDA, LEGANZA, NUBIRA 1.6-2.5 04.97-
numery OEM:
CHEVROLET      520262
CHEVROLET      9374-0710
CHEVROLET      9620-5809
CHEVROLET      9644-6586
DAEWOO      520262
DAEWOO      93740710
DAEWOO      96205809
DAEWOO      96446586

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L21100 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L21100 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.