Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Fiat TALENTO Platforma / podwozie (290_) 1.9 D (290UAK, 290UTK) (1989.03-1994.03) 71km » G1-950 optimal
wybrany samochód: 
Fiat Talento Platforma / Podwozie (290_) 1.9 D (290uak, 290utk) (1989.03-1994.03) 71km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-950 OPTIMAL

G1-950 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OPTIMAL
optimal G1-950
41.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:2 szt.
:4 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
numer części:

G1-950

dostawca:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowygóra
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]74
Wymiar stożka [mm]13,3
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 1,50 RHT F
Zbieżność stożka1/8
nr EAN4031185919500
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-950 OPTIMAL

KOŃCÓWKA DR OPTIMAL G1-950 DAEWOO NUBIRA,LEGANZA
numery OEM:
DAEWOO      96129753
DAEWOO      96205809
DAEWOO      96446586
DAEWOO      D96205809

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-950 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.