Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Lexus SC kabriolet (UZZ40_) 430 (UZZ40_) (2001.01-2010.07) 292km » L29145 monroe
wybrany samochód: 
Lexus Sc Kabriolet (uzz40_) 430 (uzz40_) (2001.01-2010.07) 292km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29145 MONROE

L29145 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L29145
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29145
L29145
monroe L29145 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29145 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29145 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29145 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29145 monroe
66.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L29145

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,650
Gwint zewn. [mm]14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]21,5
Szerokość opakowania [cm]8
Wysokość opakowania [cm]8
nr EAN5412096290688

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29145 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 ALLROAD C6, A6 C5, A6 C6, A8 D2, ALLROAD C5, SEAT EXEO, EXEO ST, SKODA SUPERB I, VW PASSAT B5 1.6-6.0 03.94-05.13
numery OEM:
AUDI      4B0 419 811 B
AUDI      4B0 419 811 E
AUDI      4B0 419 811 F
AUDI      4B0419811C
AUDI      4B0419811D
AUDI      4D0 419 811 A
AUDI      4D0 419 811 B
AUDI      4D0 419 811 H
AUDI      4F0 419 811 B
AUDI      4F0 419 811 E
AUDI      4F0 498 811
AUDI      8E0 419 811 B
AUDI      8E0 419 811 C
SKODA      4B0 419 811 B
SKODA      4B0 419 811 E
SKODA      4B0 419 811 F
SKODA      4D0 419 811 A
SKODA      4D0 419 811 B
SKODA      4F0 419 811 B
SKODA      4F0 419 811 E
SKODA      4F0 498 811
SKODA      8E0 419 811 B
SKODA      8E0 419 811 C
VOLKSWAGEN      4B0 419 811 B
VOLKSWAGEN      4B0 419 811 E
VOLKSWAGEN      4B0 419 811 F
VOLKSWAGEN      4B0419811C
VOLKSWAGEN      4B0419811D
VOLKSWAGEN      4D0 419 811 A
VOLKSWAGEN      4D0 419 811 B
VOLKSWAGEN      4F0 419 811 B
VOLKSWAGEN      4F0 419 811 E
VOLKSWAGEN      4F0 498 811
VOLKSWAGEN      8E0 419 811 B
VOLKSWAGEN      8E0 419 811 C

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29145 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29145 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.