Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » TO-ES-2508 moog

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TO-ES-2508 MOOG

TO-ES-2508 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MOOG
moog TO-ES-2508
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TO-ES-2508
TO-ES-2508
moog TO-ES-2508 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TO-ES-2508 moog
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TO-ES-2508 moog
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TO-ES-2508 moog
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

TO-ES-2508

producent:

MOOG

Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 16,1
Kształt prosty
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 91
Rozmiar gwintu 1 M17X1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X1.5
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 9
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5010874751996

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TO-ES-2508 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: TOYOTA 4 RUNNER I, 4 RUNNER II, DYNA 100, HIACE III, HILUX III, HILUX IV, HILUX V, HILUX VI 1.8-3.0D 01.79-10.05
numery OEM:
TOYOTA      4504629115
TOYOTA      4504629125
TOYOTA      4504639105
TOYOTA      4504639106
TOYOTA      4504639125
TOYOTA      4504639135
TOYOTA      4504639165
TOYOTA      4504639175
TOYOTA      4504639215
TOYOTA      4504639235
TOYOTA      4504639355
TOYOTA      4504639375
TOYOTA      4504639385

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TO-ES-2508 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TO-ES-2508 MOOG:

2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.