Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 11,0 |
Natężenie prądu [A] | 5,0 |
Opór [Ohm] | 0,8 |
Długość całkowita [mm] | 84,0 |
Głębokość zabudowy [mm] | 22,5 |
Wymiar gwintu | M10 x 1,25 |
Moment dokręcenia [Nm] | 17 |
Rozmiar klucza | 12 mm |
Technika połączeń | M4 / 0,8-1,5 Nm |
nr EAN | 087295115664 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 1566 NGK
FORD | 40 25 139 | |
FORD | XM341-2A342-BA | |
MAZDA | RFG1-18-601 | |
MAZDA | RFJ5-18601 | |
MAZDA | S210-18-140 | |
MAZDA | WL03-18-601 | |
MAZDA | WL81-18-601 | |
MITSUBISHI | 91304-04300 | |
NISSAN | 11065-HC200 | |
NISSAN | RFJ5-18601 | |
SUZUKI | 09900-RF001 | |
HYUNDAI | 0K054-18140 | |
HYUNDAI | 0K075-18140 | |
HYUNDAI | 0K75A-18140 | |
KIA | 0K054-18140 | |
KIA | 0K075-18140 | |
KIA | 0K75A-18140 | |
INFINITI | 11065-HC200 | |
INFINITI | RFJ5-18601 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 1566 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 1566 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.