Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48093 ngk

Cewka zapłonowa 48093 NGK

48093 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48093
Cewka zapłonowa 48093
243.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

U1013

numer części:

48093

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 2
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
nr EAN 4010326480932

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48093 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: TOYOTA AVENSIS, CAMRY, CARINA E VI, CARINA IV, CARINA V, CELICA, COROLLA, HIACE IV, HILUX V, MODEL F, PASEO, STARLET, TERCEL 1.0-2.4 09.82-08.04
numery OEM:
ISUZU      8-94404-545-0
TOYOTA      90919-02164
CHEVROLET      94 404 545
CHEVROLET      94 853 695
DAEWOO      94 404 545
DAEWOO      94 853 695
PONTIAC      94 404 545
PONTIAC      94 853 695
BUICK      94 404 545
BUICK      94 853 695
CADILLAC      94 404 545
CADILLAC      94 853 695
LEXUS      90919-02164

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48093 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48093 NGK:

2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.