Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 11,0 |
Natężenie prądu [A] | 4,0 |
Opór [Ohm] | 0,9 |
Długość całkowita [mm] | 119,7 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28,0 |
Wymiar gwintu | M8 x 1,0 |
Rozmiar klucza | 8 mm |
Technika połączeń | PIN |
nr EAN | 087295972564 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 97256 NGK
ALFA ROMEO | 46 79 60 50 | |
FIAT | 46 79 60 50 | |
FORD | 1542845 | |
FORD | 9S516M090AA | |
LANCIA | 46 79 60 50 | |
OPEL | 12 14 032 | |
OPEL | 12 14 070 | |
OPEL | 93178047 | |
OPEL | 95508486 | |
VAUXHALL | 12 14 070 | |
VAUXHALL | 95508486 | |
FERRARI | 46 79 60 50 | |
MASERATI | 46 79 60 50 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 97256 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 97256 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.