Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89082 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89082 NISSENS

89082 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89082
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89082
89082
nissens 89082 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89082 nissens
964.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89082

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta HALLA
Liczba rowków 4
ID kompresora HS15
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 120
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 155
Ø koła pasowego [mm] 118
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 56
nr EAN 5707286353282

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89082 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HYUNDAI COUPE II, ELANTRA III, LANTRA II, MATRIX, TUCSON, TUCSON/SUV; KIA SPORTAGE II 1.8/2.0/2.0LPG 11.95-
numery OEM:
HYUNDAI      97701-2C100
HYUNDAI      97701-2D100
HYUNDAI      9770109000
HYUNDAI      9770117560
HYUNDAI      977012E000
KIA      97701-2C100
KIA      97701-2D100
KIA      9770109000
KIA      9770117560
KIA      977012E000

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89082 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89082 NISSENS:

2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-04
 5/5
ok
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 89082zobacz instrukcję montażu 89082

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.