Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Volvo 7500 7500 (1998-???) 320km » 7.02676.02.0 pierburg
wybrany samochód: 
Volvo 7500 7500 (1998-???) 320km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna 7.02676.02.0 PIERBURG

7.02676.02.0 Pompa wodna PIERBURG
pierburg 7.02676.02.0
Pompa wodna 7.02676.02.0
7.02676.02.0
pierburg 7.02676.02.0 Pompa wodna
Pompa wodna 7.02676.02.0 pierburg
Pompa wodna 7.02676.02.0 pierburg
275.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.02676.02.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz nasadką rurową

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 7.02676.02.0 PIERBURG

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: FORD RANGER, TRANSIT, TRANSIT TOURNEO, TRANSIT V363, LAND ROVER DEFENDER, MAZDA BT-50 II 2.0D-3.2D 04.06-
numery OEM:
FORD      1719125
FORD      1849276
FORD      2460308
FORD      BK3Q 8A558 CD
FORD      BK3Q-8A558-CB
FORD      BK3Q-8A558-CC
BUGATTI      PA10222
LAND ROVER      LR029963
LAND ROVER      LR071294

Zastosowanie Pompa wodna 7.02676.02.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 7.02676.02.0 PIERBURG:

Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.