Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Bmw 1 (F21) 118 d xDrive (2015.03-???) 150km » 7.07152.26.0 pierburg
wybrany samochód: 
Bmw 1 (f21) 118 D Xdrive (2015.03-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna 7.07152.26.0 PIERBURG

7.07152.26.0 Pompa wodna PIERBURG
pierburg 7.07152.26.0
Pompa wodna 7.07152.26.0
7.07152.26.0
pierburg 7.07152.26.0 Pompa wodna
267.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.07152.26.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 7.07152.26.0 PIERBURG

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 5-T (B906) 1.8/1.8CNG/1.8LPG 09.08-12.18
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      271 200 05 01
MERCEDES-BENZ      271 200 09 01
MERCEDES-BENZ      A 271 200 05 01
MERCEDES-BENZ      A 271 200 09 01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna 7.07152.26.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 7.07152.26.0 PIERBURG:

Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.