Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Peugeot J5 Furgon (290L) 1.8 (1990.09-1994.01) 69km » 7.10103.06.0 pierburg
wybrany samochód: 
Peugeot J5 Furgon (290l) 1.8 (1990.09-1994.01) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dodatkowa pompa wodna 7.10103.06.0 PIERBURG

7.10103.06.0 Dodatkowa pompa wodna PIERBURG
382.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.10103.06.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Napięcie [V]12
dla numeru OE5Q0 121 599 AD
nr EAN4028977940040

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 7.10103.06.0 PIERBURG

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: MAN TGE, BENTLEY CONTINENTAL, SEAT ALHAMBRA, ATECA, IBIZA IV SC, IBIZA V, LEON, LEON SC, LEON ST, TOLEDO IV 1.6D-6.0 05.11-
numery OEM:
AUDI      5Q0 121 599 AD
SEAT      5Q0 121 599 AD
SKODA      5Q0 121 599 AD
VOLKSWAGEN      5Q0 121 599 AD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 7.10103.06.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wodna 7.10103.06.0 PIERBURG:

Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.