Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.8 GT (1986.08-1988.10) 112km » 7.10942.06.0 pierburg
wybrany samochód: 
Audi Coupe B2 (81, 855, 856) 1.8 Gt (1986.08-1988.10) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna 7.10942.06.0 PIERBURG

592.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek
3 szt. wysyłka Środa
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.10942.06.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: niedostępny
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Ø koła pasowego [mm]68
nr EAN4028977932014

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 7.10942.06.0 PIERBURG

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: MERCEDES C (A205), C (C205), C T-MODEL (S205), C (W205), E (A238), E (C238), E T-MODEL (S213), E (W213), GLC (C253), GLC (X253) 2.0/2.0H 12.13-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      274 200 03 07
MERCEDES-BENZ      274 200 09 00
MERCEDES-BENZ      A 274 200 03 07
MERCEDES-BENZ      A 274 200 09 00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna 7.10942.06.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 7.10942.06.0 PIERBURG:

Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.