Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP768 trw

Przekładnia kierownicza JRP768 TRW

JRP768 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP768
Przekładnia kierownicza JRP768
1,932.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

JRP768

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Technika połączeń gesteckt / push in
Długość całkowita [mm] 1227
Rozstaw śrub mocujących [mm] 470
Długość przegub osiowy [mm] 181
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 65
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x1.5
Rodzaj zaworu Zawór zwrotny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zaworami
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18,5
Ograniczenia producenta VISTEON
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937394494

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP768 TRW

Koszt kaucji: 1,948.32 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: FORD FIESTA V; MAZDA 2 1.2-2.0 11.01-12.10
numery OEM:
FORD      1336686
FORD      1351310
FORD      1352976
FORD      1418654
FORD      1465900
FORD      1631754
FORD      2S61-3200-KP
FORD      2S61-3200-MA
FORD      2S61-3200-MB
FORD      2S61-3200-MC
FORD      2S61-3200-MD
FORD      2S6C-3200-KC
FORD      2S6C-3200-KF
FORD      2S6C-3200-KG
FORD      2S6C-3200-KH
FORD      2S6C-3200-KJ
FORD      2S6C-3200-KK
FORD      2S6C-3200-KL
FORD      2S6C-3200-KM
FORD      2S6C-3200-KN
FORD      4329684
FORD      4344071
FORD      4356872
FORD      4358909
FORD      4374700
FORD      4386252
FORD      4387041
FORD      4452244
FORD      4472938
FORD      RM2S6J-3503-KN
MAZDA      DE90-32-960
MAZDA      DE90-32-960A

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP768 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP768

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.