Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 1.5 P300e Hybrid 4x4 (2020.02-???) 309km » 8200846748 renault
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Evoque (l551) 1.5 P300e Hybrid 4x4 (2020.02-???) 309km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

wysprzęglik centralny renault 8200846748 RENAULT

8200846748 wysprzęglik centralny renault RENAULT
182.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

8200846748

dostawca:

RENAULT

Indeks: REN 8200846748
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Operator centralny, sprzęgło
Nazwa: WYSPRZĘGLIK CENTRALNY RENAULT
Opis: WYSPRZĘGLIK CENTRALNY RENAULT
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 7700110348
Numer dostawcy: 8200846748
Parametry:Liczba otworów do mocowania : 3
Indeks: REN 8200846748
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Operator centralny, sprzęgło
Nazwa: WYSPRZĘGLIK CENTRALNY RENAULT
Opis: WYSPRZĘGLIK CENTRALNY RENAULT
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 7700110348
Numer dostawcy: 8200846748
Parametry:Liczba otworów do mocowania : 3

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie wysprzęglik centralny renault 8200846748 RENAULT

WYSPRZ╩GLIK RENAULT MASTER/TRAFIC/LAGUNA/ESPACE 1,9-2,8D 00-
numery OEM:
RENAULT      7700110348
RENAULT      7700111632
RENAULT      8200124021
RENAULT      8200283479
RENAULT      8200609202
RENAULT      8200654810
RENAULT      8200846748

Zastosowanie wysprzęglik centralny renault 8200846748 RENAULT w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.