Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Mitsubishi GALANT III Station Wagon (A12_V) 1.6 GL (A121V) (1979.01-1980.08) 75km » 8200846748 renault
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Iii Station Wagon (a12_v) 1.6 Gl (a121v) (1979.01-1980.08) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

wysprzęglik centralny renault 8200846748 RENAULT

8200846748 wysprzęglik centralny renault RENAULT
182.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8200846748

producent:

RENAULT

Indeks: REN 8200846748
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Operator centralny, sprzęgło
Nazwa: WYSPRZĘGLIK CENTRALNY RENAULT
Opis: WYSPRZĘGLIK CENTRALNY RENAULT
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 7700110348
Numer dostawcy: 8200846748
Parametry:Liczba otworów do mocowania : 3

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie wysprzęglik centralny renault 8200846748 RENAULT

WYSPRZ╩GLIK RENAULT MASTER/TRAFIC/LAGUNA/ESPACE 1,9-2,8D 00-
numery OEM:
RENAULT      7700110348
RENAULT      7700111632
RENAULT      8200124021
RENAULT      8200283479
RENAULT      8200609202
RENAULT      8200654810
RENAULT      8200846748

Zastosowanie wysprzęglik centralny renault 8200846748 RENAULT w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.