Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » ZA2701A1 fte automotive gmbh

Wysprzęglik centralny sprzęgła ZA2701A1 FTE automotive GmbH

ZA2701A1 Wysprzęglik centralny sprzęgła FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

1100027

numer części:

ZA2701A1

otwór Ø [mm] 27
Wzór otworów/Ilość otworów 3
Materiał Tworzywo sztuczne
nr EAN 4028569364353

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła ZA2701A1 FTE automotive GmbH

WYSPRZĘGLIK CENTR FTE ZA2701A1/1100027 NISSAN INTERSTAR BOX (X70)
numery OEM:
NISSAN      30570-00Q0D
NISSAN      30570-00Q0E
NISSAN      30570-00Q0L
NISSAN      30570-00QAA
NISSAN      30570-00QAC
NISSAN      82001-24021
OPEL      44 02 133
OPEL      44 09 897
OPEL      44 13 842
OPEL      44 32 436
OPEL      44 35 223
OPEL      45 02 299
OPEL      9110133
OPEL      9162581
OPEL      93160102
OPEL      93161282
OPEL      93161984
OPEL      93198504
RENAULT      77 00 110 348
RENAULT      77 00 111 632
RENAULT      82 00 124 021
RENAULT      82 00 283 479
RENAULT      82 00 609 202
RENAULT      82 00 654 810
RENAULT      82 00 846 748
VAUXHALL      9 110 133
VAUXHALL      9 162 581
VAUXHALL      93 160 102

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła ZA2701A1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Wysprzęglik centralny sprzęgła ZA2701A1 FTE automotive GmbH:

2021-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.