Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 55442711 RUVILLE/FAG
AUDI | 06B 109 243 A | |
AUDI | 06B 109 243 D | |
AUDI | 06B 109 477 | |
AUDI | 06B 109 479 | |
AUDI | 06B109243A | |
AUDI | 06B109243D | |
AUDI | 06B109477 | |
AUDI | 06B109479 | |
SEAT | 06B 109 243 A | |
SEAT | 06B 109 243 D | |
SEAT | 06B 109 477 | |
SEAT | 06B 109 479 | |
SEAT | 06B109243A | |
SEAT | 06B109243D | |
SEAT | 06B109477 | |
SEAT | 06B109479 | |
SKODA | 06B 109 243 A | |
SKODA | 06B 109 243 D | |
SKODA | 06B 109 243 F | |
SKODA | 06B 109 477 | |
SKODA | 06B 109 479 | |
SKODA | 06B109243A | |
SKODA | 06B109243D | |
SKODA | 06B109243F | |
SKODA | 06B109477 | |
SKODA | 06B109479 | |
VOLKSWAGEN | 06B 109 119 A | |
VOLKSWAGEN | 06B 109 119 B | |
VOLKSWAGEN | 06B 109 119 F | |
VOLKSWAGEN | 06B 109 119 M | |
VOLKSWAGEN | 06B 109 119 N | |
VOLKSWAGEN | 06B 109 243 A | |
VOLKSWAGEN | 06B 109 243 D | |
VOLKSWAGEN | 06B 109 243 F | |
VOLKSWAGEN | 06B 109 477 | |
VOLKSWAGEN | 06B 109 479 | |
VOLKSWAGEN | 06B109119A | |
VOLKSWAGEN | 06B109119B | |
VOLKSWAGEN | 06B109119F | |
VOLKSWAGEN | 06B109119M | |
VOLKSWAGEN | 06B109119N | |
VOLKSWAGEN | 06B109243A | |
VOLKSWAGEN | 06B109243D | |
VOLKSWAGEN | 06B109243F | |
VOLKSWAGEN | 06B109477 | |
VOLKSWAGEN | 06B109479 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 55442711 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 55442711 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020