Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » tarcze hamulcowe Honda CR-V II (RD_) 2.4 Vtec 4WD (RD7) (2001-2006) 160km » 92196003 textar
wybrany samochód: 
Honda Cr-v Ii (rd_) 2.4 Vtec 4wd (rd7) (2001-2006) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tarcza hamulcowa, PRO 92196003 TEXTAR

92196003 Tarcza hamulcowa, PRO TEXTAR
265.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (43 ocen)
numery handlowe:

98200 1960 0 1 PRO

numer części:

92196003

producent:

TEXTAR

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]260
Grubość tarczy hamulcowej [mm]8
Typ tarczy hamulcowejpełny
Minimalna grubość [mm]7
Wysokość [mm]88
Wzór otworów/Ilość otworów05/05
Ø rozmieszczenia otworów [mm]114,3
Średnica otworu centrującego [mm]50,2
Średnica końcówki wałka [mm]25
Ciężar [kg]6,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
Powierzchniapokryty
Długość opakowania [cm]30
Szerokość opakowania [cm]28,5
Wysokość opakowania [cm]11,5
Techniczny numer informacyjny98200 1960 0 1 PRO
nr EAN4019722482908


opis e-autoparts.pl:
Cena dotyczy 1 sztuki tarczy hamulcowej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza hamulcowa, PRO 92196003 TEXTAR

Tarcza hamulcowa z łożyskiem tył L/P (ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów) pasuje do: RENAULT GRAND SCENIC III, MEGANE, MEGANE III, SCENIC III 1.2-2.0D 11.08-09.16
numery OEM:
RENAULT      432001539R
RENAULT      432001868R
RENAULT      432007595R
RENAULT      432008191R

Zastosowanie Tarcza hamulcowa, PRO 92196003 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Tarcza hamulcowa, PRO 92196003 TEXTAR:

Mirosław, Kielce
2021-03-20
 5/5
ok
Dawid, Rajkowo
2023-08-08
 2/5
Niestety niepokoi fakt, że opakowanie było otwarte, plomba producenta zerwana i zalepione zwykła taśma klejąca. Natomiast tarcze noszą znamiona montowania w innym pojeździe. Wygladaja jak tarcze ze zwrotu konsumenckiego. Dopiero po montażu i sprawdzeniu bicia dowiem się czy będę je reklamował.
Sławomir, Golczewo
2020-06-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Złotoryja
2022-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Dukla
2023-10-03
 5/5
ok
Lukasz, Mysłowice
2022-05-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Iwiny
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Krotoszyn
2020-08-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Lukasz, Mysłowice
2022-05-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, warszawa
2024-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Riemerling
2020-04-20
 5/5
Tak jak oczekiwalem
Daniel, Rybnik
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Jachranka
2020-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2025-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Warszawa
2023-11-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2021-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Wrocław
2022-07-13
 5/5
Póki co nie biją po 2000km.
Dawid, Rajkowo
2023-08-08
 2/5
Niestety niepokoi fakt, że opakowanie było otwarte, plomba producenta zerwana i zalepiona zwykła taśma klejąca. Natomiast tarcze noszą znamiona montowania w innym pojeździe. Wygladaja jak tarcze ze zwrotu konsumenckiego. Dopiero po montażu i sprawdzeniu bicia dowiem się czy będę je reklamował.
Rafał, Legnica
2019-12-08
 5/5
Przejechałem na nich już nie mal 40000 km nic złego się nie dzieje
Dominika, Radłów
2022-10-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ząbki
2020-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Poznań
2023-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Warszawa
2022-08-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Legnica
2019-12-08
 5/5
Tarcza hamulcowa dobrej jakości sprawuje się bezproblemowo, kupiłem od razu zestaw klocków hamulcowych tej samej firmy
Michał,
2023-03-15
 5/5
Jakościowy produkt, polecam
Karol, Juszkowo
2022-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, SKOCZÓW
2021-06-29
 5/5
Zobaczymy w praniu,miarodajną ocenę będzie można wystawić co najmniej po pół roku użytkowania.Na razie nie mogę ocenić.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Produkt w porządku
Sławomir, Poznań
2023-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Dukla
2023-07-23
 5/5
Ok

Tarcze hamulcowe

 

Tarcza hamulcowa to kluczowy element ciernego układu hamulcowego, powszechnie stosowanego w pojazdach osobowych i użytkowych. W połączeniu z klockami hamulcowymi odpowiada za skuteczne wytracanie prędkości poprzez wytwarzanie tarcia. Podczas hamowania klocki, wyposażone w okładzinę cierną, dociskane są z obu stron do obracającej się tarczy, co prowadzi do spowolnienia obrotów koła i w konsekwencji – zatrzymania pojazdu.
 

Właściwości techniczne i typy tarcz
 

Dla zapewnienia skutecznego i bezpiecznego działania układu hamulcowego, tarcze muszą cechować się wysoką odpornością na temperaturę, ścieranie oraz odkształcenia mechaniczne. Standardowa tarcza ma kształt płaskiego dysku, często z centralnym pierścieniem montażowym. Współczesne rozwiązania techniczne obejmują przede wszystkim tarcze wentylowane, w których dwa połączone dyski tworzą kanały chłodzące umożliwiające lepsze odprowadzanie ciepła. Dzięki temu ogranicza się ryzyko przegrzania podczas intensywnego hamowania.

W zależności od przeznaczenia, stosuje się także tarcze:

  • perforowane, zapewniające skuteczniejsze odprowadzanie gazów i pyłu oraz poprawiony kontakt z klockiem,

  • pełne (monolityczne) – prostsze konstrukcyjnie, jednak mniej odporne na przegrzewanie,

  • ceramiczne, wykorzystywane głównie w samochodach sportowych i klasy premium, ze względu na wyjątkową odporność cieplną i niską masę.

Materiałem najczęściej wykorzystywanym do produkcji tarcz hamulcowych jest żeliwo o podwyższonej odporności termicznej, które zapewnia stabilne właściwości cierne nawet przy wysokim obciążeniu.


Eksploatacja i wymiana
 

Tarcze hamulcowe, podobnie jak klocki, są elementami eksploatacyjnymi, narażonymi na zużycie. Zalecany okres ich wymiany mieści się zazwyczaj w zakresie 60–90 tys. km, jednak rzeczywisty przebieg może się różnić w zależności od stylu jazdy, masy pojazdu oraz warunków drogowych. Objawami zużycia mogą być drgania podczas hamowania, słabsza skuteczność układu lub nadmierne nagrzewanie się tarczy.
 

Oferta w sklepie E-autoparts.pl
 

W naszej ofercie znajduje się szeroki wybór tarcz hamulcowych przeznaczonych do wielu marek i modeli samochodów. Proponujemy produkty renomowanych producentów, takich jak ATE, Kamoka, Textar, Brembo, TRW, LPR, Hella oraz wielu innych. Każda z oferowanych tarcz spełnia obowiązujące normy techniczne i przechodzi rygorystyczną kontrolę jakości, co gwarantuje bezpieczeństwo oraz długotrwałą, bezawaryjną eksploatację.