Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Citroën XM (Y4) 2.1 TD 12V (1994.05-2000.10) 109km » KTT090099 thermotec
wybrany samochód: 
Citroën Xm (y4) 2.1 Td 12v (1994.05-2000.10) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090099 THERMOTEC

KTT090099 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090099
Kompresor klimatyzacji KTT090099
KTT090099
thermotec KTT090099 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090099 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090099 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090099 thermotec
907.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090099

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ciężar [kg]6,27
Ø koła pasowego [mm]110
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]160
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Ilość oleju [ml]100
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SEU
Nowa część
Liczba rowków5
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090099 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0012303511
MERCEDES-BENZ      0012309011
MERCEDES-BENZ      0022301311
MERCEDES-BENZ      0022304711
MERCEDES-BENZ      12303511
MERCEDES-BENZ      12309011
MERCEDES-BENZ      22301311
MERCEDES-BENZ      22304711
MERCEDES-BENZ      A0012303511
MERCEDES-BENZ      A0012309011
MERCEDES-BENZ      A0022301311
MERCEDES-BENZ      A0022304711

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090099 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.