Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-0449 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-0449 ELSTOCK

51-0449 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
937.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0449

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta DENSO 6SEU16C
Ø koła pasowego [mm] 100
Liczba rowków 5
Ilość oleju [ml] 180
Czynnik chłodniczy R 134a
Liczba otworów do mocowania 4
Ciężar netto [kg] 5
nr EAN 5704651273152

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0449 ELSTOCK

Koszt kaucji: 263.84 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MERCEDES A (W169), B SPORTS TOURER (W245) 2.0D 09.04-06.12

Kompresor, klimatyzacja 51-0449 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 51-0449 producenta ELSTOCK

MERCEDES-BENZ

0012303611, 0012309111, 0022301411, 0022304811, A0012303611, A0012309111, A0022301411, A0022304811

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0012303611
MERCEDES-BENZ      0012309111
MERCEDES-BENZ      0022301411
MERCEDES-BENZ      0022304811
MERCEDES-BENZ      A0012303611
MERCEDES-BENZ      A0012309111
MERCEDES-BENZ      A0022301411
MERCEDES-BENZ      A0022304811
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0449 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.