Tryb pracy | hydrauliczny | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 | |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 16 | |
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego | M16 | |
Odstęp adaptera od pompy [mm] | 32 | |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 80 | |
Średnica punktów mocowania [mm] | 8 | |
Ciśnienie [bar] | 90 | |
Przestrzegać danych technicznych | ||
nr EAN | 3322937388592 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR191 TRW
Koszt kaucji: 428.19 złAUDI | 030 145 157 | |
AUDI | 1H0 422 155 E | |
AUDI | 1J0 422 154 EV | |
AUDI | 1J0 422 155 B | |
AUDI | 1J0 422 155 E | |
AUDI | 357 422 155 B | |
AUDI | 6A145157 | |
AUDI | 6N0 145 157 | |
AUDI | 6N0 145 157 X | |
AUDI | 6N0 422 154 A | |
AUDI | 6N0 422 154 F | |
SEAT | 030 145 157 | |
SEAT | 1H0 422 155 E | |
SEAT | 1J0 422 154 EV | |
SEAT | 1J0 422 155 B | |
SEAT | 1J0 422 155 E | |
SEAT | 357 422 155 B | |
SEAT | 535 145 157 | |
SEAT | 6A145157 | |
SEAT | 6N0 145 157 | |
SEAT | 6N0 145 157 X | |
SEAT | 6N0 422 154 A | |
SEAT | 6N0 422 154 F | |
SKODA | 030 145 157 | |
SKODA | 1H0 422 155 E | |
SKODA | 1J0 422 154 EV | |
SKODA | 1J0 422 155 B | |
SKODA | 1J0 422 155 E | |
SKODA | 357 422 155 B | |
SKODA | 535 145 157 | |
SKODA | 6A145157 | |
SKODA | 6N0 145 157 | |
SKODA | 6N0 145 157 X | |
SKODA | 6N0 422 154 A | |
SKODA | 6N0 422 154 F | |
VOLKSWAGEN | 030 145 157 | |
VOLKSWAGEN | 1H0 422 155 E | |
VOLKSWAGEN | 1J0 422 154 EV | |
VOLKSWAGEN | 1J0 422 155 B | |
VOLKSWAGEN | 1J0 422 155 E | |
VOLKSWAGEN | 357 422 155 B | |
VOLKSWAGEN | 535 145 157 | |
VOLKSWAGEN | 6A145157 | |
VOLKSWAGEN | 6N0 145 157 | |
VOLKSWAGEN | 6N0 145 157 X | |
VOLKSWAGEN | 6N0 422 154 A | |
VOLKSWAGEN | 6N0 422 154 F |
Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR191 TRW w samochodach: