Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Volkswagen PASSAT B5.5 Variant (3B6) 1.9 TDI 4motion (2000.11-2005.05) 130km » PJQ187 trw
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B5.5 Variant (3b6) 1.9 Tdi 4motion (2000.11-2005.05) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła PJQ187 TRW

PJQ187 Wysprzęglik centralny sprzęgła TRW
276.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PJQ187

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]32
nr EAN3322938179793

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła PJQ187 TRW

Łożysko hydrauliczne koncentryczne VOLVO C30, S40 II, V50; FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, GALAXY, S-MAX, TOURNEO CONNECT, TOURNEO CONNECT V408 NADWOZIE WIELKO 1.5D-2.0LPG 06.02-
numery OEM:
FORD      1226832
FORD      1232035
FORD      1352356
FORD      1418659
FORD      1472108
FORD      1590999
FORD      3M51-7A564-BC
FORD      3M51-7A564-BD
FORD      3M51-7A564-BE
FORD      3M51-7A564-BF
FORD      3M51-7A564-BG
FORD      3M51-7A564-BH
MAZDA      JC01-16-530
MAZDA      JC01-16-530A
MAZDA      JC01-16-530B
MAZDA      JC01-16-530D
VOLVO      30759458
VOLVO      30787871
VOLVO      31272725

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła PJQ187 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu PJQ187zobacz instrukcję montażu PJQ187

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.