Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Daihatsu ROCKY Hard Top (F7, F8) 2.0 4x4 (F70, F75, F80, F85) (1985.02-1993.04) 88km » 23116 walker
wybrany samochód: 
Daihatsu Rocky Hard Top (f7, F8) 2.0 4x4 (f70, F75, F80, F85) (1985.02-1993.04) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23116 WALKER

23116 Tłumik WALKER
walker 23116
300.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23116

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]920
Ciężar [kg]7,169
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490231161

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23116 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 920mm) pasuje do: AUDI A2 1.4 02.00-08.05
numery OEM:
AUDI      8Z0253609N
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 23116 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23116 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.