Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 24113 walker

Tłumik 24113 WALKER

24113 Tłumik WALKER
walker 24113
Tłumik 24113
24113
walker 24113 Tłumik
Tłumik 24113 walker
Tłumik 24113 walker
Tłumik 24113 walker
Tłumik 24113 walker
Tłumik 24113 walker
Tłumik 24113 walker
Tłumik 24113 walker
379.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

24113

producent:

WALKER

Długość [mm] 1450
Ciężar [kg] 8,830
Litera rozpoznawcza 65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490241139

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 24113 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 2.2D/2.3D 04.06-

Tłumik 24113 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Tłumik 24113 producenta WALKER

CITROËN

1730W0

PEUGEOT

1730W0

FIAT

1352325080, 1356081080, 1356083080, 1357636080, 1357905080, 1385780080

numery OEM:
CITROËN      1730W0
FIAT      1352325080
FIAT      1356081080
FIAT      1356083080
FIAT      1357636080
FIAT      1357905080
FIAT      1385780080
PEUGEOT      1730W0

Zastosowanie Tłumik 24113 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 24113 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.