Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Seat LEON (5F1) 1.4 TSI (2012.09-???) 140km » 24113 walker
wybrany samochód: 
Seat Leon (5f1) 1.4 Tsi (2012.09-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 24113 WALKER

24113 Tłumik WALKER
walker 24113
Tłumik 24113
24113
walker 24113 Tłumik
Tłumik 24113 walker
Tłumik 24113 walker
Tłumik 24113 walker
Tłumik 24113 walker
Tłumik 24113 walker
Tłumik 24113 walker
Tłumik 24113 walker
363.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

24113

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1450
Ciężar [kg]8,830
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490241139

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 24113 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 2.2D/2.3D 04.06-
numery OEM:
CITROËN      1730W0
FIAT      1352325080
FIAT      1356081080
FIAT      1356083080
FIAT      1357636080
FIAT      1357905080
FIAT      1385780080
PEUGEOT      1730W0

Zastosowanie Tłumik 24113 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 24113 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.