Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 70071 walker

Tłumik 70071 WALKER

70071 Tłumik WALKER
walker 70071
Tłumik 70071
70071
walker 70071 Tłumik
Tłumik 70071 walker
Tłumik 70071 walker
Tłumik 70071 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

70071

producent:

WALKER

Długość [mm] 1480
Ciężar [kg] 4,160
Litera rozpoznawcza 65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490700711


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 70071 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: CITROEN ZX; PEUGEOT 306 1.1-1.8 03.91-04.02
numery OEM:
CITROËN      171738
CITROËN      96041787
PEUGEOT      171738
zamienniki:
CN221Q
brak
Klarius Group
250057
brak
Klarius Group
13.3.27
brak
EBERSPÄCHER
19.0.83
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 70071 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 70071 WALKER:

2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.