Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost (2019.09-???) 125km » 70071 walker
wybrany samochód: 
Ford Puma (j2k, Cf7) 1.0 Ecoboost (2019.09-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 70071 WALKER

70071 Tłumik WALKER
walker 70071
Tłumik 70071
70071
walker 70071 Tłumik
Tłumik 70071 walker
Tłumik 70071 walker
Tłumik 70071 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

70071

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1480
Ciężar [kg]4,160
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490700711


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 70071 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: CITROEN XSARA, XSARA/HATCHBACK, ZX, PEUGEOT 306 1.1-1.9D 03.91-08.05
numery OEM:
CITROËN      171738
CITROËN      96041787
PEUGEOT      171738
zamienniki:
CN221Q
brak
Klarius Group
250057
brak
Klarius Group
13.3.27
brak
EBERSPÄCHER
19.0.83
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 70071 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 70071 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.