Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » MD-687 alco

Filtr oleju MD-687 ALCO

MD-687 Filtr oleju ALCO
22.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

MD-687

producent:

ALCO

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 105,0
średnica zewnętrzna [mm] 65,0
Średnica wewnętrzna [mm] 20,5
nr EAN 5294515810628

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju MD-687 ALCO

FILTR OLEJU HYUNDAI I20/I30 1,4/1,6CRDI 09-
numery OEM:
HYUNDAI      26320-2A500
HYUNDAI      26320-3C30A
HYUNDAI      26320-3C700
HYUNDAI      26320-3F100
HYUNDAI      263203-C300
HYUNDAI      S26320-2A500
KIA      26320-2A500
KIA      26320-3F100
KIA      26330-3C300

Zastosowanie Filtr oleju MD-687 ALCO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju MD-687 ALCO:

2019-11-07
 5/5
dobry i tani filtr
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-23
 5/5
ok
2020-02-09
 5/5
OK
2022-05-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-16
 5/5
Filtruje :) nie cieknie, chyba dobry
2019-11-05
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
2020-04-04
 5/5
Zakup alco MD-355 odbył się bez problemów, polecam sklep

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.