Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » MD-687 alco

Filtr oleju MD-687 ALCO

MD-687 Filtr oleju ALCO
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

MD-687

producent:

ALCO

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 105,0
średnica zewnętrzna [mm] 65,0
Średnica wewnętrzna [mm] 20,5
nr EAN 5294515810628

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju MD-687 ALCO

FILTR OLEJU HYUNDAI I20/I30 1,4/1,6CRDI 09-

Filtr oleju MD-687 ma zastosowanie do modeli samochodów

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

Numery OE Filtr oleju MD-687 producenta ALCO

HYUNDAI

263202A500, 263203C30A, 263203C700, 263203F100, 263203C300, S263202A500

KIA

263202A500, 263203F100, 263303C300

numery OEM:
HYUNDAI      26320-2A500
HYUNDAI      26320-3C30A
HYUNDAI      26320-3C700
HYUNDAI      26320-3F100
HYUNDAI      263203-C300
HYUNDAI      S26320-2A500
KIA      26320-2A500
KIA      26320-3F100
KIA      26330-3C300

Zastosowanie Filtr oleju MD-687 ALCO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju MD-687 ALCO:

Waldemar, Lubsza
2019-10-23
 5/5
ok
Zenon, Poraj
2022-05-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Błaszki
2020-04-04
 5/5
Zakup alco MD-355 odbył się bez problemów, polecam sklep
Ireneusz, Nowy Dwór Mazowiecki
2020-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
maciej, przemyśl
2021-05-16
 5/5
Filtruje :) nie cieknie, chyba dobry
Robert, MArki
2019-11-07
 5/5
dobry i tani filtr
Tomasz, Bratkowice
2019-11-05
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Artur, Wieliczka
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Warszawa
2020-02-09
 5/5
OK

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.