Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 947 952 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 952 BOSCH

1 987 947 952 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 952
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 952
1 987 947 952
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1725

numer części:

1 987 947 952

producent:

BOSCH

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1725
nr EAN 3165141069907

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 952 BOSCH

Pasek wielorowkowy (6PK1725) pasuje do: ALFA ROMEO 159, BRERA, SPIDER, AUDI A6 C4, CHEVROLET CAPTIVA, LACETTI, NUBIRA, REZZO, CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, EVASION, XANTIA 1.6-2.5D 04.88-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55201363
AUDI      046 903 137 M
CITROËN      5750 FC
CITROËN      5750 M6
CITROËN      5750 M7
CITROËN      5750 VG
CITROËN      5750 W6
CITROËN      5750 Y3
FIAT      55201363
GMC      1340613
GMC      1340743
GMC      90410700
GMC      90467131
GMC      9118619
GMC      93181716
OPEL      1340613
OPEL      1340620
OPEL      1340648
OPEL      1340743
OPEL      90410700
OPEL      90501386
OPEL      91126387
OPEL      9118619
OPEL      93181716
PEUGEOT      5750 FA
PEUGEOT      5750 M6
PEUGEOT      5750 M7
PEUGEOT      5750 VG
PEUGEOT      5750 W6
PEUGEOT      5750 Y3
VAUXHALL      90410700
VAUXHALL      91126387
VAUXHALL      93181716
VOLKSWAGEN      046 903 137 M
CHEVROLET      90 500 227
CHEVROLET      93 181 716
DAEWOO      96350327
HOLDEN      09 118 619

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 952 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 952 BOSCH:

2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
2019-12-17
 5/5
Ok
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.