Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Wysokość [mm] | 89 | |
Wymiar gwintu | M 20 x 1,5 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 | |
Średnica 1 [mm] | 62 | |
nr EAN | 4047024135659 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju F 026 408 900 BOSCH
CITROËN | 1109 38 | |
CITROËN | 1109 39 | |
CITROËN | 1109 51 | |
CITROËN | 1109 AK | |
CITROËN | 1109 J8 | |
CITROËN | 1109 J9 | |
CITROËN | 1109 K1 | |
CITROËN | 1109 K2 | |
CITROËN | 1109 K9 | |
CITROËN | 1109 L0 | |
CITROËN | 1109 LO | |
CITROËN | 1109 N3 | |
CITROËN | 1109 N5 | |
CITROËN | 1109 S8 | |
CITROËN | 93 516 538 | |
CITROËN | 95 495 621 | |
CITROËN | 95 495 622 | |
CITROËN | 95 580 482 | |
CITROËN | 95 580 483 | |
CITROËN | 95 638 747 | |
CITROËN | 96 002 933 | |
CITROËN | 96 086 668 | |
CITROËN | 96 200 299 | |
CITROËN | E 495 622 | |
CITROËN | MLS 000 592 | |
DAIHATSU | 49306 30000 000 | |
FORD | 5011788 | |
FORD | 5011991 | |
NISSAN | 15208 6F901 | |
NISSAN | 15208 6F906 | |
OPEL | 93156538 | |
OPEL | 9975184 | |
PEUGEOT | 1109 68 | |
PEUGEOT | 1109 75 | |
PEUGEOT | 1109 81 | |
PEUGEOT | 1109 82 | |
PEUGEOT | 1109 84 | |
PEUGEOT | 1109 86 | |
PEUGEOT | 1109 AK | |
PEUGEOT | 1109 C2 | |
PEUGEOT | 1109 K1 | |
PEUGEOT | 1109 L0 | |
PEUGEOT | 1109 LO | |
PEUGEOT | 1109 N2 | |
PEUGEOT | 1109 N4 | |
PEUGEOT | 1109 S7 | |
ROVER | GFE 277 | |
ROVER | GFE 292 | |
ROVER | GFE 347 | |
TALBOT | 1109 75 | |
TALBOT | 1109 82 | |
TALBOT | 95 580 482 | |
TALBOT | E 495 622 | |
HYUNDAI | 26300 29000 |
Zastosowanie Filtr oleju F 026 408 900 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju F 026 408 900 BOSCH:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.