Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Wysokość [mm] | 76 | |
Wymiar gwintu | M 20 x 1,5 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 | |
Średnica 1 [mm] | 56 | |
nr EAN | 4047024902398 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju F 026 407 124 BOSCH
FORD | MD136790 | |
MAZDA | AM15-14-302 | |
MAZDA | RF01-23-802 | |
MAZDA | RF01238029A | |
MAZDA | RFY2143029A | |
MAZDA | RFY5-14-302 | |
MITSUBISHI | D001450 | |
MITSUBISHI | K4662010 | |
MITSUBISHI | K486201 | |
MITSUBISHI | MD001445 | |
MITSUBISHI | MD030795 | |
MITSUBISHI | MD031805 | |
MITSUBISHI | MD071462 | |
MITSUBISHI | MD071462A | |
MITSUBISHI | MD084693 | |
MITSUBISHI | MD097003 | |
HYUNDAI | 26300 11100 | |
HYUNDAI | 26300 21000 | |
HYUNDAI | 26300 21010 | |
HYUNDAI | 26300 35004 | |
HYUNDAI | 26300 35014 | |
HYUNDAI | 26300 35054 | |
HYUNDAI | 26300 35056 | |
HYUNDAI | 26300 35156 | |
HYUNDAI | 26300 35500 | |
HYUNDAI | 26300 35501 | |
HYUNDAI | 26300 35502 | |
HYUNDAI | 26300 35503 | |
HYUNDAI | 26300 35504 | |
HYUNDAI | 26300 35505 | |
HYUNDAI | 26300 35531 | |
HYUNDAI | 26300-35530 | |
HYUNDAI | 2630021A00 | |
HYUNDAI | 263003E010 | |
HYUNDAI | S2630035501 | |
HYUNDAI | S2630035502 | |
HYUNDAI | S2630035503 | |
HYUNDAI | S2630035531 | |
KIA | 26300 35500 | |
KIA | 26300 35501 | |
KIA | 26300 35503 | |
KIA | 26300 35504 | |
KIA | 26300 35505 | |
KIA | 26300 35530 | |
KIA | 26300 35531 | |
KIA | 26300 3E010 | |
KIA | KKY01 14302 | |
KIA | OB631 14302 | |
KIA | S2630 035501 | |
KIA | S2630 035503 | |
KIA | S2630 035530 | |
KIA | S2630 035531 | |
KIA | S2630035502 | |
KIA | S2630035505 |
Zastosowanie Filtr oleju F 026 407 124 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju F 026 407 124 BOSCH:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.