Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » A 00 426 brembo

Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 426 BREMBO

A 00 426 Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych BREMBO
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (119 ocen)
numer części:

A 00 426

producent:

BREMBO

Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Długość [mm] 645
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 8020584108321

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 426 BREMBO

Czujnik zużycia klocka hamulcowego przód pasuje do: BMW X1 (E84) 2.0D 03.09-06.15

Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 426 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 426 producenta BREMBO

BMW

34356790340, 6790340

numery OEM:
BMW      34356790340
BMW      6790340

Zastosowanie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 426 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 426 BREMBO:

Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Łódź
2023-04-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kalety
2021-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, warszawa
2024-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Wisła Wielka
2022-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ludmila, Warszawa
2020-06-17
 5/5
Bardzo dobry produkt godny swojej ceny.
Zdzisław, Kaliska
2021-03-11
 5/5
Super!!!!!!!!!!!!
Gennadiy, Warszawa
2022-11-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radek, Legionowo
2024-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Teresin
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zdzisław, Kaliska
2021-03-11
 5/5
Super!!!!!!!
Sebastian, WARSZAWA
2021-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Legnica
2025-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Leszno
2022-05-31
 5/5
Wysokiej jakości klocki. Polecam.
Jiri, Liberec 25
2021-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kalety
2021-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Riemerling
2020-03-09
 5/5
Nie ma się czego przyczepić, jak zawsze jakość u tego producenta na najwyższym poziomie
RADOSŁAW, Szczawno-Zdrój
2021-05-29
 5/5
Zgodne z opisem, wszystko OK.
Jakub Partyka
2013-08-16
 5/5
Świetne klocki. W zestawie z tarczą BREMBO MAX pracują super. Cena jest super za tą jakość. Polecam.
Grzegorz, Ząbki
2020-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2024-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Legionowo
2021-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Toruń
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Tumlin-Wykień
2024-12-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Warszawa
2021-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Łódź
2023-04-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Wrocław
2022-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2022-01-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.