Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48024 ngk

Cewka zapłonowa 48024 NGK

48024 Cewka zapłonowa NGK
95.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

U3004

numer części:

48024

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
nr EAN 4010326480246

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48024 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: MERCEDES A (W169), B SPORTS TOURER (W245), C (CL203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), C (W202), C (W203), CLK (A208), CLK (A209), CLK (C208) 1.5-5.5 12.96-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 158 73 03
MERCEDES-BENZ      000 158 78 03
MERCEDES-BENZ      A 000 158 73 03
MERCEDES-BENZ      A 000 158 78 03
SMART      000 158 73 03
SMART      000 158 78 03
SMART      A 000 158 73 03
SMART      A 000 158 78 03
MAYBACH      000 158 73 03
MAYBACH      000 158 78 03
MAYBACH      A 000 158 73 03
MAYBACH      A 000 158 78 03

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48024 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48024 NGK:

2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.