Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 880001 era

Cewka zapłonowa, OEM 880001 ERA

880001 Cewka zapłonowa, OEM ERA
93.98 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

880001

producent:

ERA

Ciężar [kg] 0,52
Ilość połączeń 3
Numer artykułu zalecanego dodatku 883067
Numer artykułu zalecanego dodatku 883009
Numer artykułu zalecanego dodatku 883049
Numer artykułu zalecanego dodatku 883074
Numer artykułu zalecanego dodatku 883035
Numer artykułu zalecanego dodatku 883048
Numer artykułu zalecanego dodatku 883031
Numer artykułu zalecanego dodatku 883059
Numer artykułu zalecanego dodatku 883056
nr EAN 8053379088713

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, OEM 880001 ERA

Cewka zapłonowa, OEM 880001 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Cewka zapłonowa, OEM 880001 producenta ERA

VOLKSWAGEN

004050014, 004050016, 357905104, 6N0905104, 867905104, 867905104A, 867905352

numery OEM:
VOLKSWAGEN      004 050 014
VOLKSWAGEN      004 050 016
VOLKSWAGEN      357 905 104
VOLKSWAGEN      6N0 905 104
VOLKSWAGEN      867 905 104
VOLKSWAGEN      867 905 104 A
VOLKSWAGEN      867 905 352

Zastosowanie Cewka zapłonowa, OEM 880001 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, OEM 880001 ERA:

RAFAŁ, JANOWIEC
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Warszawa
2024-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.