Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48000 ngk

Cewka zapłonowa 48000 NGK

48000 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48000
Cewka zapłonowa 48000
149.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U1001

numer części:

48000

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
nr EAN 4010326480000

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48000 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: AUDI 100 C3, 100 C4, 80 B3, 80 B4, 90 B3, A6 C4, CABRIOLET B3, COUPE B3, SEAT ALHAMBRA, AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I 1.0-2.8 01.85-03.10

Cewka zapłonowa 48000 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Cewka zapłonowa 48000 producenta NGK

AUDI

004028149, 004050016, 047905115, 357905104, 6N0905104, 867905104, 867905104A

VOLKSWAGEN

004028149, 004050016, 047905115, 357905104, 6N0905104, 867905104, 867905104A

SEAT

004028149, 004050016, 047905115, 357905104, 6N0905104, 867905104, 867905104A

SKODA

004028149, 004050016, 047905115, 357905104, 6N0905104, 867905104, 867905104A

numery OEM:
AUDI      004 028 149
AUDI      004 050 016
AUDI      047 905 115
AUDI      357 905 104
AUDI      6N0 905 104
AUDI      867 905 104
AUDI      867 905 104 A
SEAT      004 028 149
SEAT      004 050 016
SEAT      047 905 115
SEAT      357 905 104
SEAT      6N0 905 104
SEAT      867 905 104
SEAT      867 905 104 A
SKODA      004 028 149
SKODA      004 050 016
SKODA      047 905 115
SKODA      357 905 104
SKODA      6N0 905 104
SKODA      867 905 104
SKODA      867 905 104 A
VOLKSWAGEN      004 028 149
VOLKSWAGEN      004 050 016
VOLKSWAGEN      047 905 115
VOLKSWAGEN      357 905 104
VOLKSWAGEN      6N0 905 104
VOLKSWAGEN      867 905 104
VOLKSWAGEN      867 905 104 A
LAMBORGHINI      004 028 149
LAMBORGHINI      004 050 016
LAMBORGHINI      047 905 115
LAMBORGHINI      357 905 104
LAMBORGHINI      6N0 905 104
LAMBORGHINI      867 905 104
LAMBORGHINI      867 905 104 A
BENTLEY      004 028 149
BENTLEY      004 050 016
BENTLEY      047 905 115
BENTLEY      357 905 104
BENTLEY      6N0 905 104
BENTLEY      867 905 104
BENTLEY      867 905 104 A

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48000 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48000 NGK:

Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.