Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OP 644/2 filtron wix

Filtr oleju OP 644/2 FILTRON WIX

OP 644/2 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 644/2
Filtr oleju OP 644/2
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (179 ocen)
numer części:

OP 644/2

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 90,5
Wymiar gwintu M 22 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm] 74
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 69,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
nr EAN 5904608036445

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 644/2 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: ALFA ROMEO GIULIA, STELVIO, BUICK ENCLAVE, CADILLAC ESCALADE, SRX, CHEVROLET AVALANCHE, CAMARO, COLORADO, CORVETTE Z06, SUBURBAN, TAHOE LTZ, CHRYSLER 200 1.0-7.0 09.04-

Filtr oleju OP 644/2 ma zastosowanie do modeli samochodów

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CADILLAC

ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Filtr oleju OP 644/2 producenta FILTRON WIX

DODGE

04892339AA

CHRYSLER

04884900AB, 04892339AA, 4884900AB, 4892339AA

SUZUKI

1651078J00

FIAT

00K04892339AB, 50048919, 50055447, K04884900AB, K04892339AA, K4884900AB, K4892339AA

numery OEM:
CHRYSLER      04884900AB
CHRYSLER      04892339AA
CHRYSLER      4884900AB
CHRYSLER      4892339AA
DODGE      04892339AA
FIAT      00K04892339AB
FIAT      50048919
FIAT      50055447
FIAT      K04884900AB
FIAT      K04892339AA
FIAT      K4884900AB
FIAT      K4892339AA
SUZUKI      16510-78J00

Zastosowanie Filtr oleju OP 644/2 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 644/2 FILTRON WIX:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-05-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Połczyn Zdrój
2020-04-13
 5/5
Polecam dostawcę filtron oraz tą część którą kupiłem OE 650/1
Ireneusz, Nowy Dwór Mazowiecki
2020-09-04
 5/5
Mam zaufanie do wyrobów Firmy FILTRON
Krzysztof, Czerwonak
2020-03-09
 5/5
Filtry filtron oferowane w tym sklepie mają dobre ceny i co ważniejsze szybko je można odebrać
Pawel, Szczurowa
2021-04-06
 5/5
ok.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Bydgoszcz
2021-07-13
 5/5
Polecam, filtry bardzo dobrej jakości no i przede wszystkim rodzimej produkcji.
wojciech, szczecin
2020-01-09
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 5/5
produkt dobrej jakości za przystępną cenę (kupiłem po raz 5-ty)
Jacek, Bydgoszcz
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Młochów
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mirzec
2020-02-02
 5/5
Bardzo dobrze wykonany filtr. Polecam wszystkim
Paweł, Nasielsk
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kobyłka
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Bydgoszcz
2021-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Włodzimierz, Jankowo Gdańskie
2023-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MICHAŁ, Długa Kościelna
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aszot, Wólka Kosowska
2020-02-17
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić OE 650/1 filtron i tak zrobiłem
Zbyszko, Wschowa
2024-01-15
 5/5
ok
Romuald, Kielce
2020-08-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2021-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Toruń
2022-04-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Brzeźnica
2025-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, warszawa
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarek, Sierpc
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Mielec
2023-10-06
 5/5
Wszystko w porządku. POLECAM.
mihal,
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Ząbki
2021-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Henryk, Oława
2021-11-10
 5/5
Ok

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.