Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Wysokość [mm] | 73 |
Wymiar gwintu | M 22 x 1,5 |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 |
Średnica 1 [mm] | 56 |
nr EAN | 4047024902435 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju F 026 407 128 BOSCH
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
04892339AA, 4892339AA, K04892339AA
04884900AB, 04892339AA, 4884900AB, 4892339AA
04884900AB, 04892339AA, 104884900AB, 4884900AB, 4892339AA
1651078J01000, 1651078J01
K04892339AA
4892339AA, 50055447, K04892339AA
12640445
50048919, 50055447
ALFA ROMEO | 50048919 | |
ALFA ROMEO | 50055447 | |
CHRYSLER | 04884 900AB | |
CHRYSLER | 04892339AA | |
CHRYSLER | 104884900AB | |
CHRYSLER | 4884 900AB | |
CHRYSLER | 4892 339AA | |
DODGE | 04884 900AB | |
DODGE | 04892 339AA | |
DODGE | 4884 900AB | |
DODGE | 4892339AA | |
FIAT | 4892339AA | |
FIAT | 50055447 | |
FIAT | K04892339AA | |
LANCIA | K04892339AA | |
OPEL | 12640445 | |
OPEL | 48 18 277 | |
SUZUKI | 16510 78J01 000 | |
SUZUKI | 16510-78J01 | |
VAUXHALL | 12640445 | |
BUICK | 12640445 | |
CADILLAC | 12640445 | |
JEEP | 04892 339AA | |
JEEP | 4892339AA | |
JEEP | K04892339AA | |
ROEWE | 12640445 |
Zastosowanie Filtr oleju F 026 407 128 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju F 026 407 128 BOSCH:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.