Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Wysokość [mm] | 66 | |
Wymiar gwintu | M 20 x 1,5 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 65,2 | |
Średnica 1 [mm] | 54 | |
nr EAN | 4047025655040 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju F 026 407 209 BOSCH
HONDA | 15400-PJ7-005 | |
HONDA | 15400-PJ7-015 | |
HONDA | 15400-PM3-003 | |
HONDA | 15400-PM3-004 | |
LADA | 15 20 857 58R | |
NISSAN | 15208 3J400 | |
NISSAN | 15208 65F00 | |
NISSAN | 15208 65F01 | |
NISSAN | 15208 65F10 | |
NISSAN | 15208 9F600 | |
NISSAN | 152081HC0A | |
NISSAN | 1520865F0A | |
NISSAN | 1520865F0B | |
NISSAN | 1520865F0C | |
NISSAN | 1520865F0D | |
NISSAN | 1520865F0E | |
NISSAN | 1520865F1A | |
NISSAN | 1520865F1B | |
NISSAN | 1520895F0A | |
NISSAN | 152089F60A | |
NISSAN | 15208ED50A | |
NISSAN | A520865F0A | |
NISSAN | AY100 NS004 | |
RENAULT | 15 20 096 45R | |
RENAULT | 15 20 857 58R | |
RENAULT | 15 20 880 66R | |
RENAULT | 15 21 021 920 | |
RENAULT | 1520865F0A | |
RENAULT | 152089F60A | |
RENAULT | 77 01 053 054 | |
RENAULT | 77 01 068 766 | |
RENAULT | 86 60 005 350 | |
DACIA | 15 20 857 58R | |
HYUNDAI | 26300 02500 | |
HYUNDAI | 26300 02501 | |
HYUNDAI | 26300 02502 | |
HYUNDAI | 26300 02503 | |
HYUNDAI | 26300 02750 | |
HYUNDAI | 26300 02751 | |
HYUNDAI | 26300 02752 | |
HYUNDAI | 26300 03000 | |
HYUNDAI | 26300 03001 | |
HYUNDAI | S2630002500 | |
HYUNDAI | S2630002750 | |
HYUNDAI | S2630003001 | |
KIA | 26300 02500 | |
KIA | 26300 02501 | |
KIA | 26300 02502 | |
KIA | 26300 02503 | |
KIA | 26300 03000 | |
KIA | 26300 03001 | |
KIA | S2630 002502 | |
KIA | S2630 002503 | |
KIA | S2630 003001 | |
INFINITI | 1520865F0B | |
INFINITI | 1520865F0D | |
INFINITI | 1520865F0E | |
INFINITI | 1520865F1A | |
INFINITI | 1520865F1B |
Zastosowanie Filtr oleju F 026 407 209 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju F 026 407 209 BOSCH:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020