Liczba zębów 1 | 133 |
Szerokość 1 [mm] | 25,40 |
nr EAN | 4014870148904 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0106 30 INA
CITROËN | 00 000 829 20 | |
CITROËN | 00 000 829 42 | |
CITROËN | 0000082920 | |
CITROËN | 0000082942 | |
CITROËN | 0816.40 | |
CITROËN | 081640 | |
CITROËN | 0829.20 | |
CITROËN | 0829.42 | |
CITROËN | 082920 | |
CITROËN | 082942 | |
CITROËN | 1201.50 | |
CITROËN | 1201.61 | |
CITROËN | 120150 | |
CITROËN | 120161 | |
CITROËN | 91 538 722 | |
CITROËN | 91 540 557 | |
CITROËN | 91 541 318 | |
CITROËN | 91538722 | |
CITROËN | 91540557 | |
CITROËN | 91541318 | |
CITROËN | 95 625 017 | |
CITROËN | 95 655 208 | |
CITROËN | 95 656 567 | |
CITROËN | 95625017 | |
CITROËN | 95655208 | |
CITROËN | 95656567 | |
PEUGEOT | 00 000 829 20 | |
PEUGEOT | 00 000 829 42 | |
PEUGEOT | 0000082920 | |
PEUGEOT | 0000082942 | |
PEUGEOT | 0816.40 | |
PEUGEOT | 081640 | |
PEUGEOT | 0829.20 | |
PEUGEOT | 0829.42 | |
PEUGEOT | 082920 | |
PEUGEOT | 082942 | |
PEUGEOT | 1201.50 | |
PEUGEOT | 1201.61 | |
PEUGEOT | 120150 | |
PEUGEOT | 120161 | |
PEUGEOT | 91 538 722 | |
PEUGEOT | 91 540 557 | |
PEUGEOT | 91 541 318 | |
PEUGEOT | 91538722 | |
PEUGEOT | 91540557 | |
PEUGEOT | 91541318 | |
PEUGEOT | 95 625 017 | |
PEUGEOT | 95 655 208 | |
PEUGEOT | 95 656 567 | |
PEUGEOT | 95625017 | |
PEUGEOT | 95655208 | |
PEUGEOT | 95656567 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0106 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0106 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.