Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » CC021 kamoka

Wysprzęglik centralny sprzęgła, KAMOKA CC021 KAMOKA

CC021 Wysprzęglik centralny sprzęgła, KAMOKA KAMOKA
kamoka CC021
Wysprzęglik centralny sprzęgła, KAMOKA CC021
CC021
106.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

CC021

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
nr EAN 5908242691718

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła, KAMOKA CC021 KAMOKA

numery OEM:
NISSAN      30620-1683R
NISSAN      30620-AE800
RENAULT      30 62 016 83R
RENAULT      306201683R
RENAULT      306202864R
RENAULT      82 00 116 459
RENAULT      82 00 243 494
RENAULT      82 00 341 798
RENAULT      82 00 723 260
RENAULT      82 00 764 618
RENAULT      82 00 805 656
RENAULT      82 00 842 580
RENAULT      8200116459
RENAULT      8200243494
RENAULT      8200341798
RENAULT      8200723260
RENAULT      8200764618
RENAULT      8200805656
RENAULT      8200842580

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła, KAMOKA CC021 KAMOKA w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.