Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Średnica [mm] | 86,5 | |
Wysokość [mm] | 74 | |
Gwintowana złączka | 3/4"-16UNF-2B | |
Średnica 2 [mm] | 72,0 | |
Średnica 3 [mm] | 62,0 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 20 | |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | OCS 3 | |
nr EAN | 4009026409374 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 384 KNECHT
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
A110 II, A290
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
0542957, 1498018, 1641158, 5004930, 5005097, 5005805, 5006946, 5012035, 5012040, 5013146, 5024424, 542957, 6063340, 78TM6714BA, 89HX6714AA, A700X6714EA, A780X6714JA, A780X6714RA, A790X6714KA, A800X6714CA, A8306714ATA, A830X6714ALA, A840X6714AAA, EFL050, EFL253, EFL298, EFL38, EFL50, V86HF6714AA
0008547327, 0008548979, 0008558910, 0855823800, 5000789125, 6000100351, 7100542086, 7700542086, 7700542286, 7700553733, 7700638170, 7700638670, 7700638818, 7700646761, 7700651432, 7700673219, 7701031111, 7701348023, 7701348107, 7701348110, 7701365661, 7701542286, 8547327, 8548979, 8557830, 855823800, 8558910, 8558912
21051012005, 2105101200501, 21081012005, 2108101200507, 2108101200508
5951891, 7032389
DAF | 224788 | |
FIAT | 5951891 | |
FIAT | 7032389 | |
FORD | 0542957 | |
FORD | 1498018 | |
FORD | 1641158 | |
FORD | 5004930 | |
FORD | 5005097 | |
FORD | 5005805 | |
FORD | 5006946 | |
FORD | 5012035 | |
FORD | 5012040 | |
FORD | 5013146 | |
FORD | 5024424 | |
FORD | 542957 | |
FORD | 6063340 | |
FORD | 78TM6714BA | |
FORD | 89HX6714AA | |
FORD | A700X6714EA | |
FORD | A780X6714JA | |
FORD | A780X6714RA | |
FORD | A790X6714KA | |
FORD | A800X6714CA | |
FORD | A8306714ATA | |
FORD | A830X6714ALA | |
FORD | A840X6714AAA | |
FORD | EFL050 | |
FORD | EFL253 | |
FORD | EFL298 | |
FORD | EFL38 | |
FORD | EFL50 | |
FORD | V86HF6714AA | |
GMC | 7984225 | |
LADA | 21051012005 | |
LADA | 2105101200501 | |
LADA | 21081012005 | |
LADA | 2108101200507 | |
LADA | 2108101200508 | |
RENAULT | 0008547327 | |
RENAULT | 0008548979 | |
RENAULT | 0008558910 | |
RENAULT | 0855823800 | |
RENAULT | 5000789125 | |
RENAULT | 6000100351 | |
RENAULT | 7100542086 | |
RENAULT | 7700542086 | |
RENAULT | 7700542286 | |
RENAULT | 7700553733 | |
RENAULT | 7700638170 | |
RENAULT | 7700638670 | |
RENAULT | 7700638818 | |
RENAULT | 7700646761 | |
RENAULT | 7700651432 | |
RENAULT | 7700673219 | |
RENAULT | 7701031111 | |
RENAULT | 7701348023 | |
RENAULT | 7701348107 | |
RENAULT | 7701348110 | |
RENAULT | 7701365661 | |
RENAULT | 7701542286 | |
RENAULT | 8547327 | |
RENAULT | 8548979 | |
RENAULT | 8557830 | |
RENAULT | 855823800 | |
RENAULT | 8558910 | |
RENAULT | 8558912 | |
VAUXHALL | VOF97 | |
VOLVO | 7897321 | |
LAND ROVER | RTC3173 |
Zastosowanie Filtr oleju OC 384 KNECHT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju OC 384 KNECHT:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.