Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 78D1 knecht

Filtr oleju OX 78D1 KNECHT

OX 78D1 Filtr oleju KNECHT
knecht OX 78D1
Filtr oleju OX 78D1
OX 78D1

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (153 ocen)
numery handlowe:

70574442

numer części:

OX 78D1

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 196
Średnica [mm] 92,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 11
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 24,4
nr EAN 4009026886038

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 78D1 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: MERCEDES MB (W631) 2.4D 02.88-02.96
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0001802509
MERCEDES-BENZ      6161800009
MERCEDES-BENZ      6161800510
MERCEDES-BENZ      A000 180 25 09
MERCEDES-BENZ      A6161800009
MERCEDES-BENZ      A6161800510

Zastosowanie Filtr oleju OX 78D1 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 78D1 KNECHT:

Adam, Goworowo
2025-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Starowa Góra
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
Szymon, Włocławek
2024-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
VITALI, WARSZAWA
2023-03-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
Adam, Brzeg
2019-12-20
 5/5
Dobry sklep, sprawna wysyłka i niskie ceny
Waldemar, Konikowo
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Łukowa
2019-11-22
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
Wojciech, Rybnik
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2023-11-16
 5/5
Wszystko pasuje idealnie. Doskonała jakość.
Tomasz, Dziaoszyce
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
Mariusz, Pacanów
2019-10-08
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
Rafał, Nowy Dwór Gdański
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Pacanów
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Wieruszów
2022-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Gaj
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
Mateusz, Ruciane-Nida
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Nadarzyn
2023-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mokrzyska
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2024-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Włocławek
2023-09-16
 5/5
Pasuje, spełnia swoją role.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Warszawa
2024-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Warszawa
2020-05-11
 5/5
Zamówienie opłacone elektronicznie dostarczone już następnego dnia
Robert, Warszawa
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Motycz
2020-03-20
 5/5
Kupiłem ten filtr razem z innymi częściami zamówienie nie dotarło już na drugi dzień
Jan, Skalmierzyce
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.