Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 1705000 kraft automotive

Filtr oleju 1705000 KRAFT AUTOMOTIVE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1705000

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Numer seryjny K1705000
Rodzaj filtra Filtr przykręcany
nr EAN 5901159240505

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1705000 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
CHRYSLER      05012968AA
CHRYSLER      33004195
CHRYSLER      4186267
CHRYSLER      J0033408
CHRYSLER      K05012968AB
CHRYSLER      T0730077
FIAT      K05012968AA
AMERICANMOTORS(FORD)      330 0419.5
zamienniki:
FX0119
brak
DELPHI
W 920/25
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
W 940/7
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
PH2992
brak
FRAM
PH5639
brak
FRAM
FT4956
brak
COOPERSFIAAM FILTERS

Zastosowanie Filtr oleju 1705000 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1705000 KRAFT AUTOMOTIVE:

2023-05-08
 5/5
Oky
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.