Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 313 knecht

Filtr oleju OC 313 KNECHT

OC 313 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 313
Filtr oleju OC 313
OC 313
knecht OC 313 Filtr oleju
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (152 ocen)
numery handlowe:

78497893

numer części:

OC 313

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 93,2
Wysokość [mm] 101
Gwintowana złączka M20x1,5
Średnica 2 [mm] 72,0
Średnica 3 [mm] 62,0
Moment dokręcenia [Nm] 20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 2
nr EAN 4009026109557

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 313 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: VOLVO 440, 460, S40 I, V40, RENAULT TRAFIC 1.9D/2.1D 11.86-06.04

Filtr oleju OC 313 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Filtr oleju OC 313 producenta KNECHT

VOLVO

30887496, 3473645, 34736454

numery OEM:
VOLVO      30887496
VOLVO      3473645
VOLVO      3473645-4

Zastosowanie Filtr oleju OC 313 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 313 KNECHT:

2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-11
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2020-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-22
 3/5
Drogo
2024-03-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
2020-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Jw
2021-05-23
 5/5
Część pasuje bez problemu do Volvo S60. Produkt wysokiej jakości. Polecam!
2022-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Zamówiłem OC 275 i dostawa była już na drugi dzień
2023-11-16
 5/5
Wszystko pasuje idealnie. Doskonała jakość.
2023-09-16
 5/5
Pasuje, spełnia swoją role.
2019-10-08
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-26
 5/5
OK Polecam
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-08
 3/5
Filtr oleju nie był uszkodzony ale opakowanie było rozcięte czymś ostrym
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-05-06
 5/5
Bez uwag
2020-09-28
 5/5
zgodny z opisem
2023-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.